sâmbătă, 19 iunie 2010

Gând de moment


Vorbeşti mereu de aceleaşi eşecuri pe care le-ai avut... mereu te plângi de oamenii din jurul tău , dar nu faci nimic pentru a-i schimba în ceva mai bun, sau de a-i îndeparta dacă realizezi că sunt o cauză pierdută si tind sa te tragă şi pe tine în jos.
Menţionezi de fiecare dată cuvântul târfă, dar nu te eschivezi deloc în momentul în care se apropie de tine şi ca o sirenă ce ademeneşte pescarii te laşi cuprins de magia momentului şi te îndepărtezi de la firesc; iar când te trezeşti şi realizezi că iar ai greşit te îneci din nou în acelaş pahar de amar sorbindu-l până la ultima picătură. În schimb, când eşti fericit, totuşi îţi lipseşte ceva.. oare ce? Şi ne întoarcem la intrebările ,nu fără răspuns, ci la cele la care nici măcar nu vrem sa auzim răspunsul deşi il ştim prea bine. Şi tu ştii răspunsul, şi eu stiu răspunsul, şi mulţi alţii îl ştiu. Dar e mai comod pentru toată lumea sa nu-l rostim. Şi trăieşti o clipă de fericire supremă, apoi ceva se schimbă şi iar îmbrăţişezi o statuetă imbrăcată in mărăcini şi doar când începe din nou să-ţi picure sânge din inimă realizezi că ceva e în neregulă şi te tânguieşti amar... E poate trist, dar totul ţine doar de tine... Tu ai întrebările, dar tot tu ai şi răspunsurile. Deschide ochii, priveşte „lumea” în ochi şi vezi ce vrea de la tine, apoi gândeşte-te ce vrei tu de la ea şi faceţi târgul... tu poţi lua de la ea tot ce vrei pentru ca stă în puterea ta ( Lamartine spunea – „Vouloir c’est faire!”), dar trebuie la fel de bine să ştii că dacă nu eşti atent ea o sa-ţi ceară să-i plateşti cu sacrificii şi ai să ieşi in pierdere! Cere-i fericirea in aşa fel incăt doar faptul că ţi-a oferit asta să-i fie de ajuns drept răsplată şi să nu mai fie nevoie de sacrificiu.


P.S.: citeşte-l şi nu-mi mai pomeni de el.. s-a teminat şcoala şi cu ea s-a dus totul... ce ţi-am scris aici e ce am vrut sa-ti spun mai de mult iar acum mi-ai dat ocazia. Dacă te supără ceva iartă-mă, dacă înveţi ceva din ce ţi-am scris păstrază ideea dar nu şi autorul, că nu merit.

Anonim
Sursa foto: http://abandonatinvisuri.wordpress.com

Niciun comentariu: