sâmbătă, 11 aprilie 2009

TRAIANE, Basescule, nu esti barbat! Nici patriot! Esti un las! - Ti-o zice Cartarescu, supermenul lui Liiceanu, Tismaneanu si Patapievici




Mircea Cărtărescu: "Dacă nu strigăm acum, odată cu zecile de mii de tineri din Chişinău, că Moldova e românească, vom pierde această ţară nefericită, îi vom condamna pe aceşti oameni tineri la disperare perpetuă."
Comentariul meu: Boule, Moldova e o denumire a unei provinicii mai mari; in nici un caz o tara!
Mircea Cărtărescu: "UE şi USA nu vor să supere Rusia".
Comentariul meu: Boule, corect e SUA, daca traiesti in Romania!
Mircea Cărtărescu: "În fosta Iugoslavie s-a întâmplat ceva, de asemenea se întâmplă lucruri în Iran sau în Afganistan. În Coreea de Nord e însă linişte şi pace".
Comentariul meu: Boule, in afara de crime contra umanitatii si de interetinerea afacerilor drogurilor, ce s-a intamplat in Iugoslavia si Afganistan? Ce legatura are Iranul?
Mircea Cărtărescu: "...laşitatea românească ne priveşte pe noi toţi. Nu avem până acum, de aproape o săptămână de când e revoluţie la Chişinău, nicio reacţie oficială a autorităţilor române."
Comentariul meu: Boule, au fost vreo 10 reactii oficiale, venite din partea Ministerului de Externe, chiar de dinainte de diversiunea de-i ziceti voi, boii de "intelectuali", "revolutie".
Mircea Cărtărescu: "Nici dacă l-am avea mai departe preşedinte pe Iliescu nu s-ar fi lăsat o tăcere mai sinistră. Traian Băsescu ar fi trebuit să reacţioneze de mult, el care are între obiectivele principale în politica externă unificarea cu Moldova, el care a condamnat comunismul, el care e un temperamental şi, vreau să cred, un patriot."
Comentariul meu: Domnu' presedinte, sunteti mai prejos decat Iliescu-KGB, sunteti un sinistru, ati condamnat comunismul degeaba, si nici nu sunteti un patriot, degeaba va laudati! Asta e intelectualul dvs de companie?!
Mircea Cărtărescu: "Dar să ne amestecăm o data naibii, să arătăm o dată că îi vrem pe moldoveni! Avem în fine o oportunitate cât roata carului – poate următoarea va veni după cincizeci de ani".
Comentariul meu: Boule, a-i face pe basarabeni "moldoveni" inseamna a cadea de acord cu teoria moldovenismului, promovata de Stalin si de, a, uitasem: Grupul pentru Dialog Social in frunte cu Renate Weber de la Soros si PNL!
Mircea Cărtărescu: "Aştept de la autorităţile române şi de la fiecare dintre noi să ieşim din laşitatea asta josnică şi să arătăm că ne pasă."
Comentariul meu: Basescule, josnicule, lasul care esti! Invata aici ce-nseamna curaj: Curaj.bleah.
Sursa: "Senatul" EvZ: Să ieşim din laşitate! (Ceea ce spune si Antena3 in frunte cu Badinovici)

In Cotidianul: "Intelectualii români muşcă din Voronin"
Comentariul meu: Cam din ce zona musca?
Tot Mircea Cartarescu, intelectualul de serviciu: "Statul român ar fi trebuit să fie, fără nici un fel de echivoc, de partea revoluţionarilor şi să le acorde tot sprijinul, fără să se ascundă după pretexte ca neamestecul în treburile interne ale altei ţări. Este un gest de laşitate politică."
Comentariul meu: Ai auzit, bai Statule? Drepti, ca vorbeste Cartarescu!
Mircea Cartarescu: "Am să particip la mitinguri de protest. Nu are importanţă dacă sunt sau nu eficiente. Nu vreau să unific România cu Republica Moldova dacă ies în stradă, e vorba de a-ţi susţine public un punct de vedere."
Comentariul meu: Intr-o zi cam pe la pranz? Ca pana acum au vost deja vrea 10 mitinguri...
Nicolae Manolescu, patronul: „Deocamdată, acolo e revoluţie în toată puterea cuvântului. Au intrat în Parlament, sunt morţi, răniţi, zece mii de oameni erau la statuia lui Ştefan cel Mare, neaşteptată izbucnire a fost."
Comentariul meu: Extrasul din inteligenta lui Manolescu apare astazi, cand se stie ca nu a fost nici un mort iar zecile de mii de oameni au fost in urma cu trei zile!
Vladimir Tismăneanu: ,,E vorba de o revoluţie spontantă menită să erodeze fundamentele unui sistem de tip bolşevic."
Comentariul meu: Zau, "revolutie spontana"? Baiete, ai proprietatea cuvintelor?
Andrei Oişteanu: „În primul rând, s-au pripit cei care au numit revoluţie, fie ea şi portocalie, ceea ce se întâmplă în Chişinău şi în alte oraşe din Republica Moldova. Pentru revoluţie trebuie un program ideologic şi câţiva lideri declaraţi şi recunoscuţi, or, în acest caz nu avem de nici unele. Singurul program e «Jos comunismul!», care e un bun început, dar insuficient."
Comentariul meu: I-auzi, Tismanene, ce lectie iti da tovarasul tau, nepotul lui Leonte Rautu! Nu e "revolutie", ca nu e... FSN! Iar «Jos comunismul!» nu ajunge; ne mai trebuie si un GDS! Corect!
Ion Caramitru: "Prima dată să vedem câte firme din România (fabrici şi uzine, ziare, televiziuni, edituri, galerii, teatre, platforme digitale) sunt active în Moldova şi ce cifre de afaceri au. Să vedem câte programe culturale, educaţionale şi ştiinţifice s-au făcut cu fonduri româneşti la iniţiativa noastră sau la cererea lor aici şi acolo, câte comisii mixte există şi cu ce se ocupă ele. Să numărăm câte cărţi şi câte computere noi am trimis noi în Moldova. Să vedem câţi economişti, analişti politici, oameni de stat, actori, creatori de modă, fotbalişti, artişti, ecologişti, trend setteri, brand manageri, activişti sau bancheri au făcut, au contribuit sau au participat la vreun proiect în Moldova.
Să vedem câţi dintre ei sunt patrioţi sau noua dreaptă, second hand, expiraţi, tribuni electrocutaţi, poeţi leşinaţi, peisagişti rataţi, mătuşile cuiva, şoferii altcuiva. Să vedem care este marea politică românească în Moldova, cine a gândit-o, cine o coordonează, ce buget are şi cum s-a desfăşurat ea, an de an, de la podul de flori la expulzarea poeţilor de limbă română din România. Să vedem ce companie zboară la Chişinău. Să vedem câte trenuri sunt pe zi încolo şi câte încoace. Să vedem cât costă un bilet. Să vedem cât costă o viză. Să vedem cât este diurna dacă mergi oficial ca român în Moldova. După aia mai vorbim.Altfel dăm numai din gură aşezaţi comod în faţa şemineului electric de lângă plasma lipită peste gresia de import.
După ce ne-am lămurit ce n-am făcut timp de 20 de ani poate ne lămurim ce putem face de acum încolo măcar în următoarea lună. Mai ales când nu va mai fi rating. Poate trebuie să le dăm în regim de urgenţă cetăţenie română tuturor manifestanţilor, să-i protejăm de propriul lor preşedinte. Poate trebuie să le dăm azil politic. Poate trebuie să avem o ofensivă diplomatică de la New York la Londra, chiar şi în Beijing. Poate trebuie să înghiţim în sec, să stăm calmi şi să vedem ce este structural de făcut de acum în colo. Ce am început să ducem la bun sfârşit. Metodic, neclintit, nemţeşte…"
Comentariul meu: N-am ce face. Jos palaria pentru Caramitru! Poate o conta ca e machedon?!

Sursa:http://victor-roncea.blogspot.com/

Niciun comentariu: