luni, 11 aprilie 2011

4 anotimpuri si suflete murdare



Brasovul arata dureros de cateva zile incoace. Tocmai vremea nefavorabila il face sa arate asa. Parca si pe fetele oamenilor s-a asternut "noroiul primaverii". Soare, ninsoare, ploaie, vant, apoi iarasi soare. Ce sens mai are ierarhizarea vremii cand intr-o singura zi intalnim cele 4 anotimpuri!? Cerul isi bate joc de sufletul imbibat in rautate. Si ii dau dreptate. Acum mi-a dat o palma. Norii au facut loc soarelui, pentru cateva clipe, sau, cine stie, poate pentru o buna perioada de timp. Mi-o fi ascultat cuvantarea. Curatati-va sufletele pentru vremuri favorabile!

2 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Răzvan, sincer să fiu mi-a plăcut de fiecare dată Braşovul, indiferent de anotimpul în care am mers pe străzile sale. Ca bucureştean care nu se simte, totuşi, aşa de bine în oraşul în care locuieşte, pot să spun că Braşovul este unul dintre oraşele în care m-aş muta fără să ezit dacă mi s-ar ivi ocazia...

Gânduri bune la ceas de seară!

Goran spunea...

Si mie imi place nespus de mult Brasovul. Dar, de cateva zile incoace a devenit cam neplacut. Bineinteles, din cauza vremii.

Asemenea! Numai bine!